rss
email
twitter
facebook

dimarts, 15 de febrer del 2011

Milà

Esperant el moment d’embarcar veig com els avions més matiners comencen a enlairar-se entre les primeres clarors del dia. Avui -com sempre- es preveu un dia intens d’anades i vingudes per l’aeroport. I avui, també, per a mi comença una dura jornada: després de Florència i París, d’aquí a uns minuts m’enlairo cap a Milà. Aquesta vegada, però, passaré molt poques hores en aquesta meravellosa ciutat del nord d’Itàlia. Serà una visita-llampec a la fira Milano Unica que no em permetrà gaudir de l’aire que es respira als seus carrers i places. Si us he de ser sincer, m’hauria agradat passar-hi més dies, però la veritat és que m’ha resultat del tot impossible. Intentaré, però, agafar-m’ho amb calma i gaudir tan com pugui de la tranquil·litat onírica i la calma aparent que m’abdueix quan sobrevolem els núvols.

-----------------------------------------------------------------

Esperando el momento de embarcar veo como los aviones más mañaneros empiezan a despegar entre las primeras luces del día. Hoy –como siempre- se prevé un día intenso de idas y vueltas por el aeropuerto. I hoy, también para mí, empieza una dura jornada: después de Florencia y París, de aquí a unos minutos despego hacia Milano. Esta vez, sin embargo, pasaré muy pocas horas en esta maravillosa ciudad del norte de Italia. Sera una visita-relámpago a la feria Milano Unica que no me permitirá disfrutar del aire que se respira en sus calles y plazas. Si os tengo que ser sincero, me habría gustado pasar mas días allí, pero la verdad es que me ha resultado del todo imposible. Intentaré cogérmelo con calma y disfrutar tanto como pueda de la tranquilidad onírica y la calma aparente que me abduce cuando sobrevolamos las nubes.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada