rss
email
twitter
facebook

divendres, 17 de setembre del 2010

Showroom a la botiga New Jersey d'Igualada

Avui, 17 de setembre de 2010, he preparat un showroom a la botiga The New Jersey d’Igualada. Aquest sistema exclusiu d’apropar les meves col·leccions als clients i clientes és una gran novetat, però tinc previst començar-ho a fer a altres llocs i repetir les sessions durant els pròxims mesos.

Amb aquests tipus d’esdeveniments el que m’agradaria aconseguir no és més que una venda selectiva i de qualitat, oferint, més enllà dels meus dissenys, el meu assessorament personalitzat. Així, atenent només a un grup limitat de persones, s’assoleix millor l’objectiu de donar a conèixer a fons la col·lecció Wool Glacée, la línia que jo proposo per aquesta tardor-hivern 2010-2011. Si us interessa venir només cal que us poseu en contacte amb la Lluïsa Farré, al número de telèfon 93 803 70 32.

Us hi espero!

--------------

Hoy, 17 de septiembre de 2010, he preparado un showroom en la tienda The New Jersey de Igualada. Este sistema exclusivo de acercar mis colecciones a los clientes y clientas es una gran novedad, pero tengo previsto empezar a hacer-lo en otros sitios y repetir las sesiones durante los próximos meses.

Con este tipo de eventos lo que me gustaría conseguir no es más que una venta selectiva y de calidad, ofreciendo, más allá de mis diseños, un asesoramiento personalizado. Así, atendiendo solo a un grupo limitado de personas, se consigue mejor el objetivo de dar a conocer a fondo la colección Wool Glacée, la línea que yo propongo para esta temporada otoño-invierno 2010-2011. Si os interesa venir sólo tenéis que poneros en contacto con Lluïsa Farré, en el número de teléfono 93 803 70 32.

Allí os espero!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada